O Projekcie


Cyfrowa Gmina i Powiat

Na czym polega Cyfryzacja Gmin i Powiatów?

Cyfrowa Gmina i Powiat to przełomowy projekt mający na celu unowocześnianie systemów telekomunikacyjnych w instytucjach publicznych – Gminach i Starostwach powiatowych w całej Polsce!
Dzięki naszemu projektowi, powstaną w Polsce tzw. „Cyfrowe Gminy” i „Cyfrowe Powiaty” posiadające system i sprzęt telekomunikacyjny na miarę nowoczesnej Europy!

Cyfrowa Gmina i Cyfrowy Powiat to szereg nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych: Projekt współfinansowany2

  • tania i prosta wirtualna centrala telefoniczna,
  • najwyższej jakości rozmowy w HD Voice,
  • łącza cyfrowe,
  • telekonferencje i video-konferencje,
  • nowoczesny sprzęt telefoniczny (terminale IP),
  • dostęp do  szybkiego Internetu,
  • e-fax, czyli przesyłanie faksów za pomocą skrzynki e-mail,
  • profesjonalna obsługa Klienta
  • stały opiekun Klienta
  • zachowanie aktualnych numerów telefonów,
  • oraz wiele innych rozwiązań dostępnych w nowej, już Cyfrowej Gminie i Cyfrowym Powiecie!

Dlaczego Gminy i Powiaty powinny skorzystać z naszego projektu?

  • Dużo niższe koszty miesięczne i brak kosztów eksploatacji fizycznej centrali, dzięki wykorzystaniu nowoczesnej centrali w chmurze,
  • Mnóstwo nowoczesnych funkcjonalności, do których do tej pory instytucje nie miały dostępu,
  • Najnowocześniejszy i jednocześnie niezwykle prosty w zarządzaniu system telekomunikacyjny,
  • Ochrona środowiska – zastosowaniu wirtualnej centralki telefonicznej, której nie trzeba utylizować,
  • Oszczędność czasu i energii elektrycznej!

Technologia:
Dzięki cyfryzacji klasycznej telefonii stacjonarnej poprzez pełne zastosowanie technologii VoIP, wszystkie usługi telekomunikacyjne będą oparte o rozwiązanie SIP Phone. Wraz z usługami telekomunikacyjnymi zostaną dostarczone do gmin i powiatów w pełni skonfigurowane i przystosowane do świadczenia usług wysokiej klasy telefony IP. Takie rozwiązanie pozwala na rezygnację z klasycznej centrali telefonicznej oraz kosztów związanych z jej utrzymaniem oraz serwisem. Cała funkcjonalność obecnej centrali zostanie zastąpiona i unowocześniona, dzięki zastosowaniu usługi SIP Phone zarządzanej poprzez wirtualną centralę LoVoX. Tak dostarczona usługa pozwala na połączenie niezawodności sprawdzonej klasycznej tradycyjnej telefonii stacjonarnej z najnowszymi rozwiązaniami telekomunikacyjnymi. Wszystkie użytkowane obecnie numery będą obsługiwane przez platformę LoVoX, co pozwala na płynne przejście z obecnymi usługami od dotychczasowego Operatora do LoVo.

 Najważniejsze funkcjonalności, które dostarczymy Cyfrowym Gminom i Powiatom, dzięki wirtualnej centrali LoVoX:

  • Grupy z funkcjami Call Center, Hunting Grup i Call Pickup
  • IVR (Interactive Voice Response)
  • Przekierowanie połączeń
  • Wirtualny FAX
  • DISA – zapowiedź głosowa
  • Music on Hold/Granie na czekanie
  • Nagrywanie i przechowywanie połączeń
  • Mapa Centrali

China`s isolation and tick to read disdain for outside world comes back college helper to haunt them a.